Magyarországon a 487 lóerős csúcs villany-Mustang
Immár hazánkban is rendelhető a Mach-E legerősebb változata.
Immár hazánkban is rendelhető a Mach-E legerősebb változata.
Az idén bemutatott, teljesen elektromos Ford Mustang Mach-E minden korcsoport számára kínál valamit.
A villanymotoros szabadidő-autó legolcsóbb kivitelének hatótávolsága mintegy 440 kilométer.
A különleges kivitelű elektromos szabadidőautóból egyetlen példány készült.
Magyarországra is megérkezett a Ford elektromos SUV-ja: a Mustang Mach-E-vel már az előttünk álló korszakra készül az amerikai gyártó.
A Ford új elektromos autójának csúcsmodellje kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az egyedi orgánumú V8 helyett hangtalan villanymotorral szerelt Mustang Mach-E, melynek aktuális csúcsmodellje több mint 350 lóerővel passzíroz bele az ülésekbe.
A gyengébb alapmodelleket követően a közel 500 lóerős csúcsváltozat is megérkezik a kereskedésekbe.
Sportosra hangolt szabadidőautó-formatervvel, erős elektromos motorokkal, 600 kilométert meghaladó hatótávval és tágas utastérrel támad az első teljesen hangtalan Ford Mustang. Jövünk a részletekkel és rengeteg fotóval.
Ki mondta, hogy csak a benzinpusztító V8-as Mustangok kaphatnak menő optikai tuningot?
Az első sorozatgyártású villanymotoros Mustanggal közel 500 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
Az öreg kontinensen 27 lóerővel kevesebbel kell beérniük az ikonikus izomautó vásárlóinak.
Erős szívó V8-as motor, zabolázatlan hátsókerék-hajtás, remek kézi váltó. Minden adott a hamisítatlan amerikai izomautózáshoz, ráadásul a kapott élményhez mérten akár még olcsónak is nevezhető az új Mustang.
A nehezen bekategorizálható járgányban nem kevesebb mint hét villanymotor kapott helyet.
Az újdonság a Bullitt és a Shelby GT350 közötti rés betömésére hivatott.
A koronavírus miatt késve indulhat be a Mach-E sorozatgyártása, emiatt az öreg kontinensre várhatóan csak 2021-ben érkeznek meg az első autók.
A Ford villanymotoros szabadidő-autója picit késik, de a tervezettnél gyorsabb töltéssel debütál.
Kicsi az esély arra, hogy valaha ilyen autóba ülhessünk, a koncepció mindenesetre meglepően jól sikerült.
Mekkora húzás a Fordtól, hogy a hat évtizedes legendás izomautó nevét adja a legújabb elektromos autójának? Marketingszempontból isteni ötlet, de termékoldalról is? Megpróbáltuk megfejteni.
A hazánkban zöld rendszámmal felvértezhető Mach-E-t úgy hangolták, hogy maximálisan megfeleljen az európai elvárásoknak.